Jordi Adell, fa una exposició
sobre les competències que hauríem de tenir els docents. Una investigació anomenada
ACOT inunda a un sèrie d’escoles donant
assessorament, posant tots els medis, etc varen avaluar quines eren les fases
pels quals la tecnologia començava a formar part de la pràctica quotidiana dels
docents (procés que dura de 3 a 5 anys). Aquestes fases són les següents: fase d’accés,
fase d’adopció, fase d’adaptació, fase d’apropiació i fase d’innovació.
Personalment, considero que estic
entre la fase d’adaptació i la fase d’apropiació, és a dir, com diu Adell de
manera habitual estic integrant les noves tecnologies en pràctiques
tradicionals com per exemple, edició de textos, presentacions, etc. En canvi també,
durant la carrera m’han ensenyat i inculcat la importància del treball
cooperatiu, interdisciplinari, basat en projectes d’aprenentatge. Tot i això,
encara no he pogut dur a la pràctica aquesta disciplina a les aules però, si ja
tinc aquesta mentalitat podré aconseguir està en aquesta fase d’apropiació.
Aquí vos pas un vídeo que ens ha penjat sa profe al mudel sobre el
professor Jordi Adell.
No hay comentarios:
Publicar un comentario